Cesta zaměstnance aneb měření spokojenosti zaměstnanců v čase na všech „touchpoints“ od prvního kontaktu se společností až po odchod z ní
14:00
VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna
Obsah případovky
Úspěšné společnosti už pochopily, že cesta k udržitelnému úspěchu vede přes spokojeného zákazníka a skvělá zákaznická zkušenost je způsob, jak se na trhu odlišit. Cesta ke spokojenému zákazníkovi přitom vede přes spokojeného zaměstnance. Spokojenost zaměstnance ale ovlivňuje řada faktorů a je to velmi volatilní veličina. Je různá u různých skupin zaměstnanců/kolektivů, ale především se mění v čase. Během přednášky se dozvíte, jak správně nastavit měření zaměstnanecké cesty, jak pracovat s výsledky a jak dlouhodobě řídit spokojenost zaměstnanců.
Miloš Nejezchleb
Je HR & Operating Officer ve společnosti Home Credit a.s. pro Českou republiku a Slovensko. Miloš je zkušený manažer, který se během své vice než 20leté praxe zabýval zejména oblastmi Operations a Customer Experience. Byl u vzniku značek jako je AirBank nebo Zonky a poslední 4 roky propojil svoji expertizu z oblasti CX se světem HR. Vedle své manažerské práce je také uznávaný umělecký fotograf, který byl v roce 2021vyhlášený londýnskou Fine Art Photography Awards jako světový umělecký fotograf roku.
Proč Miloš a Home Credit?
Miloš se nám jako spíkr ozval sám a jeho projekt i příběh nás hned zaujal. Miloš původně pochází z IT prostředí, takže mu rozhodně nejsou cizí data a analytický přístup. Ten dnes úspěšně uplatňuje v HR, kdy na HRko představí detailní případovku plnou čísel o tom, jak v Home Credit dokázali zvedat čísla zákaznické spokojenosti přes spokojenost zaměstnanců. Některá vystoupení bývají obecnějšího charakteru, to však neplatí o případovce Miloše Nejezchleba. Ta bude plná data a postupů, která uplatňovali a uplatňují v Home Credit ve vztahu k vlastním lidem, kteří svou angažovanost pak přenášejí dál. Na zákazníky.
Program na Vema Hlavní stage
09:30
11:30
13:30
Změna firemní kultury a výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit Start-up přístup ve výrobní korporaci
13:30
VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna
Změna firemní kultury a výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit
Start-up přístup ve výrobní korporaci
14:00
Cesta zaměstnance aneb měření spokojenosti zaměstnanců v čase na všech „touchpoints“ od prvního kontaktu se společností až po odchod z ní
14:00
VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna
Cesta zaměstnance aneb měření spokojenosti zaměstnanců v čase na všech „touchpoints“ od prvního kontaktu se společností až po odchod z ní
14:30
16:00
16:30
Vstupenky (ceny bez DPH)
4 444 Kč
Early bird (bez DPH)
do 30.06.2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek
5 555 Kč
Standardní cena (bez DPH)
do 14.10. 2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek
7 777 Kč
Last call (bez DPH)
od 15. 10. 2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek