Změna firemní kultury a výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit
Start-up přístup ve výrobní korporaci
13:30
VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna
Seznamte se s firmou Teleflex, nadnárodní korporací, která překlenula propast mezi tradičním
přístupem výrobních firem a digitální érou. V prezentaci případové studie „Změna firemní kultury a
výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit Start-up přístup ve
výrobní korporaci“ odhalíme, jak radikálně digitální transformace a strategické využití sociálních
médií mohou změnit firemní kulturu, atmosféru a celkový výkon firmy.
Medailonek Pavla Beneše:
Má 20 let zkušenosti z oblasti HR. Působil na různých pozicích v HR v mezinárodních společnostech
jak v ČR tak i v zahraničí.
Od roku 2018 odpovídá za oblast HR ve společnosti Teleflex na pozici EMEA HR Director. Během
posledních několika let se zaměřoval na transformaci firmy a vytvoření dlouhodobé HR strategie
zaměřené na nastartování progresivní kultury, myšlení a spolupráce. Dlouhodobě zastupuje zájmy
personalistů a přispívá k prosazování důležitosti HR z pohledu byznysu v rámci ČR – byl zvolen do
představenstva největší Asociace personalistů v České republice.
Proč Teleflex?
Když nějaká firma vyšle na HRko plno svých lidí, svědčí to o její firemní kultuře. To se nám prostě za ty roky osvědčilo. Teleflex byl na HRko 2023 zastoupen snad 6 lidmi a tak se toto naše tvrzení pěkně potvrdilo. Teleflex je velká, mezinárodní US firma. V Česku má svůj závod, který se před lety potýkal s nižší angažovaností a zároveň horší výchozí pozicí při náborech. Bylo třeba něco změnit. Tou změnou bylo nastartování digitální transformace českého závodu, který se podařila až tak dobře, že český Teleflex se dostal v mezinárodním benchmarku mezi TOP4 nejlepších podniků globálně. Tahle případovka bude stát za to. Proč? Protože vás provede kroky digitální transformace a ukáže, jak se dají ve výrobní firmě tvořit ambasadoři, jak pracovat se sociálními sítěmi a jak celý mindset firmy změnit od základu a nastavit ho na cestu digitálního pokroku. Podle přípravy, kterou jsme od spíkrů viděli si jsme jisti, že tahle případovka bude stát za to.
Program Vema Hlavní stage
09:30
11:30
13:30
Změna firemní kultury a výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit Start-up přístup ve výrobní korporaci
13:30
VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna
Změna firemní kultury a výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit
Start-up přístup ve výrobní korporaci
14:00
Cesta zaměstnance aneb měření spokojenosti zaměstnanců v čase na všech „touchpoints“ od prvního kontaktu se společností až po odchod z ní
14:00
VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna
Cesta zaměstnance aneb měření spokojenosti zaměstnanců v čase na všech „touchpoints“ od prvního kontaktu se společností až po odchod z ní
14:30
16:00
16:30
Vstupenky (ceny bez DPH)
4 444 Kč
Early bird (bez DPH)
do 30.06.2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek
5 555 Kč
Standardní cena (bez DPH)
do 14.10. 2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek
7 777 Kč
Last call (bez DPH)
od 15. 10. 2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek