Employee engagement v mBank: Skok z 35% na 81% během 5 let
16:30
VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna
Anotace případovky:
Vstup mBank na český a slovenský bankovní trh v roce 2007 byl odvážným a riskantním rozhodnutím. Byl to oligopolní trh a prostor pro dalšího hráče na něm na první pohled neexistoval.
Riziko tohoto kroku však nebylo jen finanční, klíčové bylo formování týmu, který se v té době potýkal s velmi nízkou mírou motivovanosti. Dnes, o 15 let později, je tým mBank v České republice a na Slovensku unikátním příkladem velmi vysoké motivovanosti, která má svůj podíl na výjimečně dobrých tržních výsledcích banky. Cesta vzhůru však vedla skrz překážky a nesnáze a neobešla se ani bez zbytečných nákladů a obětí.
Příspěvek vám přiblíží, jaké kroky, metody a přístup na této cestě zvolila česká a slovenská pobočka mBank. Ukazuje, jak je možné budovat, měřit a řídit něco, co je proměnlivé, neurčité, emotivní a zdánlivě neuchopitelné. Přitom je to něco, co rozhoduje o úspěchu či neúspěchu na trhu.
O spíkrovi:
Tereza Jungwirthová je HR Business Partnerka v mBank Česká republika a Slovensko. Kromě podpory a rozvoje svých týmů se v bance věnuje i tématům jako jsou Diversity, Equity a Inclusion, Employee Experience a Employee Engagement. Má 10 letou zkušenost jako konzultantka pro oblast Employee Engagementu ve společnosti Kincentric (dříve Aon Hewitt). Věří, že klíčem k úspěchu každé společnosti jsou lidé a jejich potenciál, pokud mají příležitost jej rozvíjet.
Proč Tereza & mBank?
mBank byla v našem shortlistu spíkrů delší dobu. Nakonec to ale dopadlo tak, že se Arkadiusz (kolega Terezy) ozval sám s tématem, které jsme nemohli nevzít. Máme rádi data a konkrétní ukázku HR excelence. A ani jedno z toho v předložených materiálech nechybělo. Česká mBank se před několika lety potýkala s problémem malé angažovanosti zaměstnanců. Situace byla podle dat minimálně neutěšená. A proto byl do Česka povolán Arkadiusz, který tuto situaci měl za pomoci týmu změnit. Celá případovka vám ukáže konkrétní kroky a konkrétní data celé transformace, jejíž výsledkem je zvýšení engagementu na úroveň 83%. Připravte se na velkou nálož detailních dat a podnětů, které vedly k tak radikální změně klimatu ve firmě. Právě detailní příprava vystoupení na HRko rok před začátkem nás vedla k tomu zaangažovat jako spíkra lidi z mBank a moc se na to těšíme.
Program Vema Hlavní stage
09:30
11:30
13:30
Změna firemní kultury a výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit Start-up přístup ve výrobní korporaci
13:30
VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna
Změna firemní kultury a výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit
Start-up přístup ve výrobní korporaci
14:00
Cesta zaměstnance aneb měření spokojenosti zaměstnanců v čase na všech „touchpoints“ od prvního kontaktu se společností až po odchod z ní
14:00
VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna
Cesta zaměstnance aneb měření spokojenosti zaměstnanců v čase na všech „touchpoints“ od prvního kontaktu se společností až po odchod z ní
14:30
16:00
16:30
Vstupenky (ceny bez DPH)
4 444 Kč
Early bird (bez DPH)
do 30.06.2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek
5 555 Kč
Standardní cena (bez DPH)
do 14.10. 2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek
7 777 Kč
Last call (bez DPH)
od 15. 10. 2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek